Brief voor klacht over Drogisterij.net
Drogisterij.net
Ter attentie van de Klantenservice
[Plaats, Datum]
Onderwerp: Juridische Klacht Ondervonden Diensten Bij Drogisterij.net
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om mijn teleurstelling te uiten over de dienstverlening bij Drogisterij.net. Op 22 februari heb ik een bestelling geplaatst met ordernummer: 000179173. Tot mijn grote verbazing heb ik mijn bestelling tot op heden niet ontvangen.
Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met uw klantenservice, maar zonder succes. Om deze reden vraag ik u om minstens mijn geld terug te geven. Dit verzoek baseer ik op de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek, Boek 7, Artikel 46c: de consument kan de overeenkomst ontbinden in geval van niet-levering.
Ik verzoek u dringend om deze kwestie serieus te nemen en gepaste maatregelen te nemen om dit op te lossen. Ik verwacht binnen 14 dagen een reactie op deze brief en overeenkomstig de Algemene Voorwaarden van uw bedrijf verwacht ik natuurlijk dat de producten zo snel mogelijk worden geleverd of dat mijn geld wordt terugbetaald.
Ik vertrouw erop dat u mijn klachten serieus neemt en de noodzakelijke acties onderneemt om dit probleem op te lossen.
In afwachting van uw prompte reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw postcode en plaats]
[Uw telefoonnummer]
[Uw handtekening]