Brief voor klacht over Microsoft
Onderwerp: Klacht betreffende ontoereikende klantenservice en nalatigheid
Microsoft Corporation
One Microsoft Way,
Redmond, WA 98052,
Verenigde Staten
Datum: (huidige datum)
Ter attentie van: Afdeling Klantenservice
Beste heer/mevrouw,
Mijn naam is Marcel de Vries en ik neem contact met u op vanwege een zeer betreurenswaardige ervaring die ik heb gehad met uw klantenservice, specifiek met betrekking tot uw Xbox productlijn. Ik voel me genoodzaakt u formeel van deze situatie op de hoogte te stellen in de hoop dat u gepaste maatregelen zult nemen om deze te herstellen en te voorkomen dat andere klanten een vergelijkbare ervaring hebben.
Op de eerder genoemde datum, startte ik een chatgesprek met een medewerker van uw klantenservice rond 17.00 uur, in een poging hulp te krijgen voor een probleem dat ik ondervond. Helaas werd er voorbijgegaan aan de tijdspaarden van de klant en was ik meer dan twee en een half uur op een oplossing aan het wachten. Het is teleurstellend om te melden dat ik na al deze tijd nog steeds geen hulp heb ontvangen. Ondanks de beweringen op uw website dat uw klantenservice 24/7 bereikbaar is, ontdekte ik uit een andere chat met een andere medewerker dat uw service slechts tot 18.00 uur aanwezig is.
Ik ben van mening dat deze behandeling onaanvaardbaar is en het valt niet in lijn met de klantenservice standaard waarvan ik verwachtte dat uw organisatie deze handhaaft. Deze ervaring heeft mij in een moeilijke positie gebracht waarbij ik zonder hulp of oplossing voor mijn probleem was gelaten.
In overeenstemming met artikel 7, 7a en 7b van de Nederlandse Consumentenwet heb ik als consument het recht op een redelijke dienstverlening, en deze heeft uw organisatie duidelijk niet verleend. Ik heb screen shots van het lange wachten en ik verzoek u vriendelijk om dit probleem serieus op te nemen en passende maatregelen te treffen.
Als betalende klant van meerdere abonnementen binnen uw organisatie, verwacht ik op zijn minst dat mijn problemen met ernst worden aangepakt en opgelost. Ik zou het waarderen als een verantwoordelijk personeelslid van uw organisatie contact met mij opneemt om deze kwestie op te lossen.
Ik kijk uit naar uw reactie en hoop dat u dit probleem met de urgentie die het verdient zult aanpakken.
Met vriendelijke groet,
Marcel de Vries
[email protected]
0610293488
Nederland
P.S. Ik verzoek u vriendelijk om op deze brief te reageren, per telefoon of e-mail, naar gelang uw voorkeur. Ik hoop op een spoedige reactie.