Brief voor klacht over Qbuzz
Onderwerp: Klacht over onacceptabel gedrag van Qbuzz-chauffeur
Datum: [huidige datum]
Aan Qbuzz,
Postbus 1370,
3500 BJ Utrecht, Nederland
Betreft: Klacht over dienstverlening
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om een formeel klacht in te dienen over een voorval dat op donderdagavond rond 23.00 uur op één van uw qbussen gebeurde. Desondanks mijn duidelijke en tijdige aanduiding met de stopknop, heeft de chauffeur mijn uitstaphalte overgeslagen en is niet gestopt. Dit incident heeft tot verschillende ongemakken geleid, waaronder de noodzaak om in de late avonduren familie te bellen om mij vanaf een 5km verderop gelegen punt op te halen.
Als klant van uw onderneming, verwacht ik een respectvolle behandeling en een correcte dienstverlening. Helaas was dit niet het geval tijdens de bovengenoemde gebeurtenis. Mijn vertrouwen in uw bedrijf heeft hierdoor aanzienlijke schade opgelopen, en ik ben van mening dat ik ten minste gecompenseerd moet worden voor mijn verspilde tijd en ongemak.
In overeenstemming met artikel 6:230m lid 1 sub e van het Burgerlijk Wetboek, zou ik graag een passende oplossing zien voor dit incident. Ik verzoek u vriendelijk om, bij voorkeur, mijn ticketkosten terug te betalen van die avond of mij een andere passende oplossing aan te bieden.
Ik hoop op uw begrip voor mijn situatie en zie uit naar uw reactie. Gelieve binnen 14 dagen te reageren op mijn klacht door te corresponderen naar onderstaand adres:
[Voeg hier uw naam, adres en e-mailadres toe]
Hoogachtend,
[uw naam]
CC:
Consumentenbond,
Postbus 1000,
2500 BA Den Haag,
Nederland