Brief voor klacht over Roblox
Onderwerp: Juridische Klacht - Geen Ontvangen Betaling voor Verkochte Item op Roblox
Datum: [Huidige Datum]
Aan: Roblox Klantenservice
Adres: [Roblox Adres]
Van: [Uw Naam]
Adres: [Uw Adres]
E-mail: [Uw E-mailadres]
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief naar aanleiding van een probleem dat mij als Roblox-gebruiker (gebruikersnaam: hoihoi3053) heeft getroffen, en ik hoop daarmee een passende oplossing te vinden.
Volgens mijn rechten als consument die zijn vastgelegd in de Wet van 17 december 2013 tot wijziging van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek en de Wet handhaving consumentenbescherming in verband met de implementatie van de richtlijn betreffende consumentenrechten, eis ik dat de betaling van het robux voor het verkochte t-shirt op mijn account wordt nagekomen.
Ik vind het noodzakelijk om te melden dat ik op een van mijn Roblox-accounts een t-shirt heb verkocht en dat ik dit zelfde item op mijn andere account heb aangeschaft. Echter, na de transactie, heb ik geconstateerd dat de robux, dat de primaire valuta op Roblox is, niet naar mij is overgemaakt.
Het is van het grootste belang dat deze kwestie zo snel mogelijk wordt geadresseerd, aangezien dergelijk gedrag onwettig is onder de Wet Koop op Afstand (artikel 7:46d van het Burgerlijk Wetboek).
Ik vertrouw erop dat u dit ernstige probleem zult adresseren en de nodige maatregelen zult nemen om ervoor te zorgen dat mijn rechten als consument worden gerespecteerd.
Ik kijk uit naar uw onmiddellijke actie betreffende dit onderwerp, als antwoord op dit verzoek.
Hoogachtend,
[Uw Naam]
Gebruikersnaam op Roblox: hoihoi3053