Brief voor klacht over Woonnet rijnmond
Onderwerp: Heractivering van Mijn Woonnet Rijnmond Registratie
[Naam van de ontvanger]
[Bedrijfsadres]
[Cyberadres]
[Briefdatum]
Beste Heer/Mevrouw,
Ik hoop dat deze brief u in goede gezondheid bereikt. Ik ben schrijvende om een probleem te bespreken dat ik recentelijk met mijn account bij Woonnet Rijnmond heb ondervonden.
Mij werd voor het eerst duidelijk dat er iets mis was toen ik merkte dat mijn registratie bij Woonnet Rijnmond was verwijderd. Na controle van mijn e-mail, kwam ik tot de ontdekking dat de bevestigingsmail per ongeluk in mijn spamfolder terecht was gekomen. Hierdoor kon ik de registratie niet op tijd voltooien.
Gezien de omstandigheden, welke buiten mijn controle lagen, zou ik Woonnet Rijnmond willen vragen om sympathie te betonen en mijn registratie te heractiveren of om mij in de gelegenheid te stellen mij opnieuw in te schrijven.
Onder verwijzing naar de artikelen 12 en 14 van de Wet Bescherming Persoonsgegevens, als ook de Algemene Verordening Gegevensbescherming, doe ik beroep op mijn rechten als consument. Volgens deze wetgeving hoor ik correct en tijdig genotificeerd te worden bij wijzigingen op mijn account, ook wanneer er zich problemen voordoen.
Hoopvol dat een oplossing voor dit onfortuinlijke misverstand gevonden kan worden, stel ik uw assistentie zeer op prijs bij het heractiveren van mijn account en daarmee het waarborgen van mijn rechten als consument.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.
Hoogachtend,
[Uw volledige naam]
[Uw contactinformatie]