Brief voor klacht over GoDaddy
Datum: [Huidige datum]
GoDaddy Nederland
Adres: [Bedrijfsadres]
Klantenservice
Betreft: Klacht over diensten
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om formeel een klacht in te dienen met betrekking tot de diensten van GoDaddy Nederland. Het is van het grootste belang dat u zich bewust bent van de problemen die ik heb ondervonden.
PAS OP! Ik doe u bewust van enkele in juridische termen gesproken ernstige kwesties. Ten eerste, ik voel mij misleid door de promotie en verkoop van diensten van GoDaddy die niet aan mijn eisen en verwachtingen voldoen. Dit is in strijd met Artikel 6:193c van het Nederlandse Burgerlijk Wetboek, waarin staat dat een handelaar de consument niet mag misleiden met onjuiste informatie over producten of diensten.
Ten tweede, heb ik herhaaldelijk ondervonden dat de GoDaddy klantenservice ontoereikend is. Ik heb gemerkt dat pogingen om hulp en assistentie te krijgen lange perioden van wachten bevat, en toen ik uiteindelijk geholpen werd, bleef mijn situatie onopgelost. Dit is een duidelijke schending van het Consumentenrecht van de Europese Unie volgens Artikel 6 van Richtlijn 2013/11/EU, welke stelt dat er adequate klachtenafhandeling moet zijn.
Op grond van deze feiten verzoek ik u onmiddellijk actie te ondernemen om deze kwesties op te lossen. Ik vraag u niet alleen om een passende oplossing te vinden voor mijn klachten, maar ook om te zorgen dat toekomstige klanten van GoDaddy dergelijke problemen niet tegen zullen komen.
Ik kijk uit naar uw snelle reactie op deze zaak. Als er geen bevredigende oplossing wordt gevonden, zal ik mijn klacht voorleggen aan de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en overwegen om juridische stappen te ondernemen.
Hoogachtend,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw telefoonnummer]
[Uw emailadres]