Brief voor klacht over GoDaddy
Onderwerp: Klacht - Onbehoorlijke Dienstverlening van GoDaddy
[Naam]
[Adres]
[Stad, Postcode]
[Email-adres]
[Telefoonnummer]
Datum: [Huidige Datum]
GoDaddy,
14455 N. Hayden Rd.,
Suite 219, Scottsdale,
AZ 85260, Verenigde Staten.
Klantenservice Email: [email protected]
Geachte heer/madam,
Ik ben teleurgesteld om mij tot jullie te moeten wenden met een ernstige klacht over uw dienstverlening, waarin ik onprofessioneel en onbehoorlijk behandeld ben door GoDaddy.
Mijn ervaringen met GoDaddy hebben mij doen geloven in het oude gezegde dat 'wanneer je met honden gaat liggen, je opstaat met vlooien;' een treffende beschrijving van de ervaring die ik met uw organisatie heb gehad. In veel opzichten heb ik het gevoel gehad, misleid en onwaardig behandeld te zijn.
Ik verwijs hierbij naar de Wet op de Consumentenrechten (2015) die mij als consument het fundamentele recht geeft op een eerlijke behandeling en passende hulp van bedrijven. Volgens Artikel 5 van de Europese Richtlijn 2011/83/EU betreffende consumentenrechten, is elke handelaar verplicht om consumenten te voorzien van toegankelijke, duidelijke en begrijpelijke informatie.
Ik verzoek u dringend om de kwesties te onderzoeken die ik heb aangehaald om zo een passende oplossing te vinden en daarmee een eerlijke behandeling voor uw klanten te verzekeren. Indien er geen afdoende oplossing wordt gevonden, zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te nemen ter verdediging van mijn consumentenrechten.
Ik zie uit naar uw spoedige reactie binnen veertien (14) werkdagen vanaf de datum van deze brief om de genoemde problemen naar tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groet,
[Uw Handtekening]
[Uw Naam]
Bijlage(n): [Gelieve hier eventuele bijlagen te vermelden]