Brief voor klacht over BEN
Aan: Klantenservice, BEN
Adres: BEN Hoofdkantoor
Datum: [dag-maand-jaar]
Onderwerp: Klacht – Onjuist behandeling en verwijdering van mijn telefoonnummer
Geachte heer/mevrouw,
Ik doel op de Algemene Voorwaarden Consument en Kleinzakelijk (artikel 2.1 jo. 2.3) en Telecommunicatiewet (artikel 7.1 jo. 7.2) om u op de hoogte te brengen van de ernstige problemen die ik heb ervaren als gevolg van een foutieve handeling van uw bedrijf.
Op vrijdag 21 februari heb ik geen telefoongesprekken kunnen verzenden of ontvangen. Dit was te wijten aan een fout waarbij mijn telefoonnummer onjuist was verwijderd tijdens het instellen van een extra nieuw contract voor mijn echtgenoot. Deze telefoon en het bijbehorende nummer zijn uiterst belangrijk omwille van mijn werkzaamheden.
Hoewel ik sinds vrijdagmiddag van vorige week probeer een oplossing voor dit probleem te vinden, heb ik tot nu toe geen enkele reactie van uw bedrijf ontvangen. Dit is in strijd met uw klantenservice-afspraak om binnen drie werkdagen een reactie te geven. Het niet voldoen aan deze serviceafspraak is in strijd met artikel 23.1 van de Algemene Voorwaarden Consument en Kleinzakelijk die de verplichting tot serviceondersteuning benadrukt.
Bovendien is er een verkeerde simkaart naar mij verzonden voor de telefoon van mijn man. In plaats van direct een nieuw kaart te versturen, bent u hier in gebreke gebleven door mij naar MediaMarkt te sturen om een nieuwe simkaart te regelen.
Gezien deze omstandigheden en de wanprestatie van uw bedrijf ten opzichte van onze contractuele overeenkomst, verzoek ik u dringend om onmiddellijke actie te ondernemen om deze situatie te verhelpen. Ten eerste verzoek ik u mijn telefoonnummer terug te zetten. Ten tweede, in overeenstemming met artikel 6.1 en 6.2 van de Algemene Voorwaarden Consument en Kleinzakelijk, eis ik een snelle en effectieve klachtenbehandeling met passende compensatie voor het door uw handelingen veroorzaakte ongemak.
Ik hoop dat u dit ernstige probleem met de urgentie behandelt die het verdient en het zo snel mogelijk oplost.
Met vriendelijke groeten,
[uw naam]