Brief voor klacht over Dyson
Onderwerp: Kritieke klacht: Gebroken V11 stofzuiger en onaanvaardbare klantenservice
Dyson Klantenservice
600 Technology Park
Billerica, MA 01821
Datum: [Huidige datum]
Geachte Dyson Klantenservice,
Mijn naam is Nathan Rijken. Samen met mijn partner, Simone Treffers, zijn wij al vele jaren trouwe klanten van uw bedrijf. Helaas ben ik nu in de onaangename positie om aan te geven dat uw dienstverlening ver beneden de standaard is gevallen die wij gewend zijn van uw bedrijf.
Wij hebben uw dienst na dienst ingeroepen nadat drie van uw V11 steelstofzuigers binnen korte tijd zijn gestopt met werken. Deze herhaalde uitvaltijd heeft ons gedwongen het zonder huisstofzuiger te stellen gedurende meerdere weken. Wij kunnen u verzekeren dat dit onaanvaardbaar is.
Bovendien kan ik niet anders dan noteren dat de interacties die wij met uw dienstmedewerkers hebben gehad, van een bedroevende kwaliteit waren; bij meerdere gelegenheden heeft uw personeel de telefoon opgehangen in plaats van op bevredigende wijze op onze vragen te antwoorden.
Met inachtneming van Artikel 7:24 van het Burgerlijk Wetboek, zou ik willen verzoeken dat ofwel ons huidige V11-model wordt vervangen of dat er een passende compensatie wordt geboden die rekening houdt met de fysieke en emotionele stress die deze situatie heeft veroorzaakt.
Indien u niet tegemoet kunt komen aan deze eisen, zie ik mij genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik verwacht van u op zeer korte termijn een reactie te ontvangen op deze brief en een passende oplossing voor ons probleem te krijgen. Ik moet benadrukken dat we klant bij Dyson willen blijven. Maar als dit soort problemen blijft voortduren, worden we helaas gedwongen om elders naar een oplossing te zoeken.
In afwachting van uw geachte antwoord,
Met vriendelijke groet,
Nathan Rijken en Simone Treffers