Brief voor klacht over Karwei
Onderwerp: Klacht over Karwei: Onjuiste verzorgings- en ophangdienst
[Naam]
[Adres]
[Postcode en stad]
[E-mailadres]
Karwei Klantenservice
[Bedrijfsadres]
[Postcode en Stad]
[E-mailadres]
[Datum]
Geachte heer/mevrouw,
Met dit schrijven wil ik mijn diepe ongenoegen uiten met betrekking tot de door uw bedrijf verstrekte diensten met betrekking tot de levering en installatie van nieuwe producten die ik ongeveer drie maanden geleden voor mijn zieke, 76-jarige moeder heb besteld.
De man die door uw bedrijf werd gestuurd om de door ons gekochte items te installeren was niet alleen moeilijk te begrijpen voor mijn moeder, maar leek zelf ook niet goed te begrijpen wat hij moest doen.
Dit heeft geleid tot een zekere mate van incompetentie tijdens het proces, met name met betrekking tot de installatie van lamellen. Deze zijn te kort gemaakt en zijn niet correct geïnstalleerd. Daarbij komt ook nog eens dat we al drie maanden van het kastje naar de muur worden gestuurd qua klantenservice.
In overeenstemming met artikel 6:74 van het Burgerlijk Wetboek stelt dit dat wanneer een partij één van haar verbintenissen niet nakomt, deze de schade dient te vergoeden die de andere partij als gevolg hiervan lijdt, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.
De situatie heeft niet alleen geleid tot grote ongemakken, maar heeft ook het geluk en de tevredenheid van mijn moeder aangetast die haar laatste huis comfortabel en netjes wilde houden.
Ik wil u dan ook verzoeken deze situatie zo snel mogelijk en op een bevredigende manier op te lossen. Ik verwacht dat alle installaties die verkeerd zijn uitgevoerd, worden gecorrigeerd en dat alle te kort gemaakte lamellen worden vervangen op uw kosten.
Ik zie uit naar uw reactie binnen een redelijke termijn, conform de Algemene Wet Bestuursrecht (maximaal 6 weken), om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]