Brief voor klacht over Friesche Vlag
[NAAM]
[ADRES]
[POSTCODE EN STAD]
Friesche Vlag
Zuiderzeelaan 80
1382 JW Weesp
Datum: [HUIDIGE DATUM]
Onderwerp: Klacht over lekkende schenkverpakking van koffiemelk
Geachte heer/mevrouw,
Middels deze brief wil ik mijn teleurstelling en ongenoegen uiten betreffende een product van uw bedrijf, namelijk de koffiemelk van Friesche Vlag. In de afgelopen maand heb ik twee maal geconstateerd dat de koffiemelk via de zijkant van de verpakking lekte terwijl ik probeerde te schenken.
Van een kwaliteitsproduct van een merk zoals Friesche Vlag verwacht ik dat dergelijke problemen niet voorkomen. Mijn persoonlijke ervaring met uw product van de afgelopen jaren was altijd uitstekend, daardoor was ik bijzonder verrast en ontstemd met deze ongemakkelijke situaties.
Ik vraag me af of er een verandering in de productie of verpakking heeft plaatsgevonden die mogelijk deze lekkages heeft veroorzaakt. Ik vind dit vooral belangrijk omdat uw product een essentieel onderdeel is van mijn dagelijkse consumptie, en de lekkages hebben onaanvaardbare verstoring en verspilling veroorzaakt.
Graag vraag ik u om opheldering over deze kwestie evenals een passende oplossing om dit probleem te voorkomen. In overeenstemming met de Wet van 6 april 2010 betreft Consumentenbescherming, heb ik als consument het recht op een deugdelijk product dat voldoet aan de algemeen geldende normen en verwachtingen. Met de recente incidenten voldoet uw product helaas niet aan deze eisen.
Als consument vertrouw ik op de kwaliteit en betrouwbaarheid van Friesche Vlag klepkoffiemelk, en daarom hoop ik dat u mijn klacht serieus kunt nemen en kunt zorgen voor een passende oplossing om dergelijke problemen in de toekomst te vermijden.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
[UW NAAM]
Bijlage(n):
- Fotografische bewijs van het defecte product
- Aankoopbewijs/ Kassabon
CC: Consumentenbond, ConsuWijzer