Brief voor klacht over Karwei
Onderwerp: Klacht over slechte service en niet-volledige levering van bestelling bij Karwei
Karwei BV,
Koopmansstraat 3, 2288 BC Rijswijk [email protected]
[Naam]
[Adres]
[Postcode en plaats]
[E-mailadres]
[Telefoonnummer]
[Plaats, datum]
Geachte heer/mevrouw,
Met deze brief wil ik een formele klacht indienen in verband met een recente bestelling die ik bij uw bedrijf heb geplaatst. Ik heb in uw winkel een bestelling op maat gedaan en alles vooraf betaald. Echter, het gebrek aan professionaliteit en doelmatigheid van uw bedrijf heeft het proces helaas bemoeilijkt.
Hierbij wil ik u graag informeren dat de levering van mijn bestelling een week later dan oorspronkelijk afgesproken plaatsvond en hier heb ik zelf achteraan moeten bellen om te achterhalen wat er aan de hand was. Vervolgens ontbraken er twee onderdelen van de bestelling bij de levering.
Na wederom zelf contact te hebben opgenomen, gaf u aan een onderzoek te starten, maar ik heb daarna niets meer van u vernomen. Toen ik later belde, werd mij verzekerd dat de ontbrekende onderdelen onderweg waren. Drie dagen later werd een deel van de ontbrekende goederen geleverd, maar er miste nog steeds een onderdeel!
Tot op heden wacht ik op mijn laatste onderdeel. Ondanks de beloftes dat een medewerkster dit zou oplossen, is dit tot dusver niet het geval. Noch mij zijn er excuses aangeboden, noch enige vorm van compensatie voor het ongemak dat mij is aangedaan.
In verband met bovenstaande klachten, verzoek ik u om minimaal excuses en een cadeaubon ter compensatie voor alle stress, de vrije dagen die ik heb moeten nemen voor de levering en de zelfmontage, evenals de frustratie veroorzaakt door de onprofessionele telefoongesprekken met uw medewerkers.
Ik verwijs naar Titel 3, afdeling 3 van het Burgerlijk Wetboek, waarin de rechten en plichten van de koper en verkoper bij een consumentenkoop worden geregeld. Op basis van artikel 7:18 en 7:21 van het Burgerlijk Wetboek, ben ik van mening dat u in gebreke bent gebleven in de nakoming van uw verplichtingen als verkoper.
Als er binnen twee weken na ontvangst van deze brief geen voldoende oplossing wordt geboden, zie ik mij genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik zie uw reactie met interesse tegemoet.
Hoogachtend,
[Uw naam]