Brief voor klacht over Online
[Naam]
[Adres]
[Postcode] [Stad]
[E-mailadres]
Online
[Klantenservice Adres]
[Postcode] [Stad]
[Klantenservice E-mail]
Datum: [Huidige datum]
Onderwerp: Klacht over interactieve HD-ontvanger en klantenservice
Geachte heer/mevrouw,
Met deze brief wil ik een klacht indienen over uw bedrijf Online. In overeenstemming met artikel 6:234 van het Burgerlijk Wetboek, verwacht ik dat u deze klacht serieus neemt en op de juiste wijze verwerkt.
Het probleem waarmee ik word geconfronteerd, betreft uw klantenservice en een niet-werkende interactieve HD-ontvanger. Er wordt van uw kant gesteld dat er geen kantoorpersoneel aanwezig is, terwijl tegelijkertijd wordt gezegd dat de klantenservice van 8.30 uur tot 18.00 uur bereikbaar is. De manier waarop ik rechtstreeks een melding kan maken wordt nergens vermeld, waardoor ik niet weet hoe dit moet.
Daarnaast heb ik behoefte aan persoonlijk, telefonisch contact met u om te overleggen over de interactieve HD-ontvanger die momenteel niet goed functioneert. Ik wil ook wijzigingen aanbrengen in mijn abonnement en acht het effectiever dit telefonisch te doen.
Het huidige gebrek aan communicatie van uw bedrijf en de deficiƫnte dienstverlening zijn niet in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel die bepalen dat de verkoper het product of de dienst naar behoren moet leveren. Hierom vraag ik u met klem om uw verplichtingen na te komen.
Ik verwacht binnen veertien (14) dagen na ontvangst van deze brief een reactie van uw kant. Mocht ik binnen deze termijn geen of een ontoereikende reactie van uw kant ontvangen, dan behoud ik mij het recht voor om verdere juridische stappen te ondernemen.
In afwachting van uw reactie,
[Handtekening]
[Uw naam]