Brief voor klacht over MediaMarkt
Onderwerp: Klacht - Geen Terugbetaling Ontvangen voor Retour Elektrische Step
Datum: [Huidige datum]
Aan: Klantenservice MediaMarkt
MediaMarkt hoofdkantoor
Adres MediaMarkt
Beste Heer/Mevrouw,
Mijn naam is [Uw Naam], en op de helft van vorige maand (specifieke datum), heb ik een elektrische step gekocht in uw winkel / via uw online winkel. Bij ontvangst bleek echter dat de bijgevoegde oplader niet correct was. Ik heb de stap genomen om de step terug te brengen naar de winkel, waar uw personeel mij verzekerde dat een nieuwe oplader voor mij besteld zou worden.
Tot mijn spijt heb ik de vervangende oplader na een maand nog steeds niet ontvangen. Uiteindelijk zag ik me gedwongen om de elektrische step weer terug te sturen. Het probleem is dat ik tot op heden geen terugbetaling heb ontvangen. Dit is in strijd met de regels van consumentenbescherming volgens de Nederlandse wet, in het bijzonder verwijzend naar de Wet Koop op Afstand (artikel 7:46d BW).
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om mijn zaak te heroverwegen en mij de terugbetaling te verstrekken zoals wettelijk geregeld. Ik wil u eraan herinneren dat de verplichte terugbetalingstermijn, volgens de bovengenoemde wet, maximaal 14 dagen na ontbinding is.
Ik hoop dat deze kwestie snel en naar tevredenheid kan worden opgelost. Indien ik mijn terugbetaling niet tijdig ontvang, zie ik mij genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik kijk uit naar een snelle oplossing en hoor graag binnen 14 dagen van u.
Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]
[Uw handtekening]
[Uw Adres]
[Uw Telefoonnummer]
[Uw E-mailadres]