Brief voor klacht over Delta
Betreft: Klacht betreffende communicatiestoornissen en service verzuim
Datum: [Huidige datum]
Aan de Klantenservice
Delta
Geachte Heer / Mevrouw,
Middels dit schrijven zou ik u graag informeren over een aantal problemen die ik ervaar met uw diensten en de daarbij horende communicatie.
Ik heb onlangs mijn online provider opgezegd en besloten over te stappen naar Delta, waar ik een flexpakket heb afgenomen met de verwachting dat mijn internet service ononderbroken zou blijven. Echter, tot mijn teleurstelling bleek dat er communicatieproblemen zijn opgetreden tussen mijn vorige provider en uw bedrijf. Dit heeft ertoe geleid dat ik momenteel zonder enige vorm van service zit.
Daarnaast heb ik begrepen dat er een monteur zou langskomen om de situatie op te lossen. Ondanks meerdere telefoongesprekken en verzoeken van mijn kant, is er nog geen monteur langs geweest. Evenzo, heb ik tot op heden geen terugkoppeling van u ontvangen over wanneer ik de monteur kan verwachten.
Volgens de Wet op het financieel toezicht (art. 4:19 en 4:20) en het Burgerlijk Wetboek (art. 6:230m en 6:230p), heb ik als consument recht op duidelijkheid over de diensten waar ik voor betaal. Uw stilzwijgen en gebrek aan inzet om de problemen op te lossen is een schending van deze rechten.
Op basis van bovenstaande breng ik u met aandrang onder de aandacht om de betreffende situatie op te lossen en mij op de hoogte te stellen van de genomen stappen. Ik vraag u vriendelijk, maar dringend, om binnen twee weken na ontvangst van deze brief op mijn klachten te reageren.
Bij voorbaat dank voor uw spoedige aandacht voor deze kwestie. Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw postcode en stad]
[Uw e-mailadres]
[Uw telefoonnummer]