Brief voor klacht over Geldmaat
e is meerdere keren beloofd maar nog steeds niet uitgevoerd, wat zeer lastig is voor de inwoners, speciaal voor de ouderen.
Datum: [Huidige Datum]
Geldmaat - Klantenservice
Bijlmerplein 888,
1102 MG Amsterdam
Geachte Heer/ Mevrouw,
Ik heb te maken met een aanhoudend probleem met betrekking tot uw geldautomaat, gelegen op de Paardenmarkt in Schoorl. De betreffende geldautomaat is een aantal weken buiten gebruik, ondanks de meerdere beloften die zijn gedaan over het uitvoeren van reparaties.
De situatie heeft veel invloed gehad op de bewoners van de stad, vooral de oudere inwoners die afhankelijk zijn van de geldautomaat voor contante transacties. Uiteindelijk heeft dit tot een aanzienlijk ongemak geleid.
Volgens Artikel 7:22 van het Burgerlijk Wetboek, die zegt dat de verkoper verplicht is om een dienst of product van voldoende kwaliteit te leveren. In dit geval heeft Geldmaat deze plicht overtreden door te falen in het onderhoud van de betreffende geldautomaat. Hierdoor hebben uw klanten niet de toegang tot de financiƫle diensten die volgens de consumentenwet vereist zijn.
Ik verzoek u dringend om onmiddellijk actie te ondernemen om de geldautomaat te repareren en toekomstige verstoringen van de dienstverlening aan uw klanten te voorkomen. We kijken ernaar uit dat u deze kwestie met de nodige ernst en snelheid behandelt.
Graag ontvang ik binnen veertien dagen een reactie op deze brief. Mocht dit niet het geval zijn, dan zie ik geen andere optie dan mijn klacht door te geven aan de Consumentenbond.
In afwachting van uw spoedige reactie,
[Naam]
[Adres]
[Postcode] en [Woonplaats]
[E-mailadres]
[Telefoonnummer]