Brief voor klacht over Klarna
Onderwerp: Klacht betreft Dubbele Betalingen door Klarna
[Datum]
Jouw Naam,
Jouw Adres,
Jouw Postcode En Stad.
Klarna Customer Service
Klarna AB
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
Zweden
Betreft: Klacht over dubbele afschrijvingen.
Geachte Heer/Mevrouw,
Ik schrijf u om een klacht aan te kaarten met betrekking tot een aantal transacties op mijn bankrekening die zijn uitgevoerd door uw bedrijf, Klarna. Het lijkt erop dat er dubbele afschrijvingen zijn gedaan voor vier bestellingen die ik heb geplaatst.
Dit is niet alleen in strijd met de voorwaarden die overeengekomen zijn tijdens het aangaan van het contract, maar ook een schending van mijn rechten als consument onder Artikel 7:628 Burgerlijk Wetboek, dat stelt dat een consument het recht heeft om te worden beschermd tegen dubbele betalingen.
Ik vraag uw bedrijf daarom om snel actie te ondernemen om dit probleem op te lossen. Ik wil u verzoeken om de dubbele betalingen terug te storten op mijn rekening. Het zou zeer op prijs worden gesteld als dit kan worden gedaan binnen een redelijke termijn, vanwege de financiële ongemakken die dit voor mij heeft veroorzaakt.
Gelieve binnen veertien (14) dagen na ontvangst van deze brief te reageren met uw voorgenomen actie. Indien mijn verzoek niet wordt ingewilligd, ben ik bereid om mijn klacht voor te leggen aan de Autoriteit voor Consument en Markt (ACM) en, indien nodig, juridische stappen te ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
Ik kijk uit naar uw snelle reactie over deze kwestie. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
[Jouw Naam]