Brief voor klacht over Emirates
Onderwerp: Klacht - Onbevredigende service en gemaakte extra kosten
Datum: [Huidige datum]
Emirates
Emirates Group HQ
PO Box 686
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Beste Emirates klantenservice,
Mijn naam is Pamela Rosemarie, en samen met mijn partner Antonio Fiorini vlogen we met Emirates op 16 april 2024 van Amsterdam naar Denpasar, Indonesiƫ, met een tussenlanding in Dubai. Wij hebben vluchtnummer EK148 geboekt, met ticketnummer 1762372693925.
Op de vertrekdag hebben we in Amsterdam een vertraging van 2 uur ervaren. Na de landing in Dubai bleven we bijna een uur in het vliegtuig zonder dat er een reden werd gegeven. Hoewel onze oorspronkelijke transfertijd in Dubai 3 uur en 26 minuten was, hebben we negen keer vertragingen ervaren, met elke vertraging die een half uur duurde. Daarna kregen we te horen dat de vlucht was geannuleerd.
Bij het proberen informatie te krijgen bij de klantenservice balie in Dubai, was het ongelooflijk druk. Ik wil ook benadrukken dat ik een spierziekte heb en dat het voor mij onmogelijk was om zo lang te blijven staan. Ondanks herhaalde klemtoon werd er geen zitplaats aangeboden.
We hebben uiteindelijk contact met Emirates opgenomen en een vlucht geboekt die twee dagen later moest plaatsvinden met Jetstar. Vervolgens hebben we ons hachelijke avontuur voortgezet met de gedoe voor een hotel, en het bijna eindeloze wachten voor onze verloren bagage. Deze ontberingen werden verergerd door het feit dat Emirates er niet in slaagde om een bevredigende service te bieden, en het bijzonder teleurstellend dat de luchtvaartmaatschappij onze zorgen onvoldoende aanpakte ondanks ons uitdrukkelijk verzoek voor hulp vanwege mijn medische aandoening.
Daarnaast wil ik erop wijzen dat we alsook extra kosten hebben moeten maken in Dubai om basale benodigdheden zoals kleding en toiletartikelen aan te schaffen vanwege het verlies van onze bagage.
Onze bagage werd pas op 27 april herenigd, vele dagen na de oorspronkelijke aankomstdatum. De slechte behandeling en het gebrek aan communicatie van Emirates hebben ons reiservaring aanzienlijk geschaad.
We verzoeken Emirates om deze zaak te onderzoeken en ons te compenseren voor de gemaakte extra kosten, en we verwachten een verzekering dat dergelijke incidenten in de toekomst worden vermeden.
Wij kijken uit naar uw rechtvaardige en snelle reactie in deze kwestie.
Hoogachtend,
Pamela Rosemarie
[Tel:xxx, Email:xxx]
Antonio Fiorini
[Tel:xxx, Email:xxx]