Brief voor klacht over Dyson
[Datum]
Dyson Klantenservice
[Adres]
Betreft: Klacht over gebrek aan service en een uitblijvend product
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u mij ontevredenheid laten blijken over de door u verleende service aangaande een ontbrekend onderdeel van mijn Dyson stofzuiger, te weten de V15. Ondanks meerdere communicatiemomenten aan mijn zijde, wordt tot op heden slechts niet-oplossingsgerichte hulp geboden. Ik doe daarom een beroep op artikel 7:21 Burgerlijk Wetboek.
In februari/maart 2024 heb ik navraag gedaan bij uw klantenservice over het ontbrekende onderdeel. De toezegging werd gedaan dat ik op een lijst wordt geplaatst voor wanneer het onderdeel op voorraad komt. Nu, in mei 2024, meer dan twee maanden later, blijkt dat dit onderdeel nog steeds niet leverbaar is. Toen mijn verzoek om doorverbinden met een manager ongegrond werd genegeerd, was mijn ontgoocheling des te groter.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik al enkele maanden niet in staat ben om mijn stofzuiger te gebruiken wegens een ontbrekend onderdeel. Zonder de cycloon zuigt de V15 niets. Dit laat mij geen andere keuze dan om mijn ongenoegen uit te drukken over de slechte service van Dyson.
Om deze redenen eis ik bij dezen een nieuwe stofzuiger of althans een tijdelijke vervanger, tot het moment waarop het ontbrekende onderdeel op voorraad is. Deze eis is gebaseerd op artikel 7:21 lid 1 onder c Burgerlijk Wetboek.
Ik verwacht dat u zo snel mogelijk actie onderneemt om dit probleem op te lossen. Bij gebrek aan voldoende reactie zal ik mij genoodzaakt zien verdere juridische stappen te ondernemen.
Ik zie uit naar uw spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
[Naam]
[Adres]
CC: [uw email adres], Consumentenbond