Brief voor klacht over ServiceRight
Onderwerp: Klacht en Verzoek om Teruggave van mijn Aankoopbedrag
[Voeg datum hier in]
ServiceRight
[Voeg bedrijfsadres hier in]
Klantendienst,
Ik maak u hierbij attent op ernstige problemen die ik ondervond met uw bedrijf, ServiceRight, gerelateerd aan een boeking die ik maakte voor de reparatie van schokbrekers ter waarde van 430 euro.
Na een grondig onderzoek en lezen van recente klantenrecensies heb ik besloten om de boeking te annuleren. Mijn pogingen om contact met u op te nemen via het telefoonnummer dat op uw site vermeld staat, waren echter tevergeefs aangezien het nummer niet in gebruik bleek te zijn.
Tevens heb ik tot nu toe geen terugbetaling ontvangen ondanks uw eerdere belofte om dit te doen na mijn annulering, noch werd er gereageerd op mijn opvolgingsmails hieromtrent. Ondanks het feit dat ik al aanzienlijke moeite heb gedaan om uw bedrijf te bereiken en deze kwestie op te lossen, heb ik mijn oorspronkelijke betaling nog steeds niet terug ontvangen.
Krachtens artikel 7:46i van het Burgerlijk Wetboek heb ik recht op terugbetaling als een dienst niet wordt geleverd. Daarom verzoek ik u om binnen 14 dagen het volledige bedrag van 430 euro aan mij terug te betalen.
Indien u dit niet doet, behoud ik mij het recht voor om een geschil aanhangig te maken bij de Juridische Dienst van het Consumentenrecht en zal ik overwegen om juridische stappen te nemen om mijn verlies te recupereren.
Ik hoop op een vlotte oplossing van deze situatie en dat mijn geld zo snel mogelijk wordt terugbetaald, om verdere juridische stappen overbodig te maken. Gelieve erop te letten dat ik alle correspondentie met betrekking tot deze zaak bewaar.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.
Hoogachtend,
[Voeg uw naam hier in]
[Voeg uw e-mailadres hier in]