Brief voor klacht over Karwei
Onderwerp: Klacht – niet nagekomen afspraken voor het inmeten van horren
[Naam Ontvanger],
Mijn naam is [Uw Naam], en ik schrijf u deze brief met betrekking tot de ernstige problemen die ik ondervind met uw bedrijf, Karwei. In het bijzonder betreft mijn klacht twee keer een afspraak voor het inmeten van horren, welke zonder enige vorm van communicatie zijn geannuleerd.
Volgens de Algemene Verkoopvoorwaarden (artikel 7 en 15) is Karwei verantwoordelijk voor het waarmaken van gemaakte afspraken en het leveren op de overeengekomen tijdstippen. Het niet nakomen van deze afspraken heeft meerdere malen mijn persoonlijke planning verstoord, wat mij een aanzienlijke hoeveelheid tijd en ergernis heeft gekost.
Ik heb Karwei afgezegd en heb gevraagd of er toch een afspraak kon worden ingepland voor vandaag. Helaas, tot mijn teleurstelling, was dit niet mogelijk. Hierdoor heb ik besloten mijn zaken in de toekomst elders te doen.
Volgens de consumentenwetgeving (artikel 6:230m BW) heb ik recht op een correcte dienstverlening, en door het herhaaldelijk annuleren van afspraken zonder mij hiervan tevoren op de hoogte te stellen, heeft Karwei deze wet overtreden. Ik heb daarom het recht om een klacht in te dienen en een passende oplossing te eisen.
Ik verzoek u dus dringend om deze kwestie zo spoedig mogelijk te onderzoeken en mij een passende oplossing te bieden. Als deze kwestie niet naar tevredenheid wordt opgelost, behoud ik mij het recht voor om juridische stappen te ondernemen.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.
Met vriendelijke groeten,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Postcode en Plaats]
[Uw emailadres]
[Uw Telefoonnummer]