Brief voor klacht over AliExpress
Onderwerp: Klacht over het niet ontvangen van een product en onbevredigende klantenservice.
[Invoegen huidige datum]
AliExpress Klantenservice
[AliExpress Adres]
Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is [Invoeg uw Naam], en ik ben een trouwe klant van uw bedrijf. Ik schrijf deze brief om mijn ontevredenheid uit te drukken over een recente aankoop en de daaropvolgende klantenservice-ervaring die ik heb gehad met uw bedrijf.
Op [Datum van aankoop], heb ik een radio (productnummer 243 E) besteld via uw website. Tot op heden heb ik het product echter niet ontvangen.
Ik heb een aantal keer contact opgenomen met uw klantenservice in de hoop hulp te krijgen bij het oplossen van dit probleem, maar tot nu toe is dat niet gelukt. De reacties die ik heb gekregen leken onvoldoende en niet behulpzaam.
Volgens artikel 7:18 lid 1 van het Burgerlijk Wetboek heb ik het recht om een volledige terugbetaling te ontvangen als een levering niet plaatsvindt of als deze te laat plaatsvindt zonder dat dit is toe te schrijven aan de consument.
Ik verzoek u om onmiddellijk actie te ondernemen en het probleem recht te zetten. Gelieve me te voorzien van een vervangend product of een volledige terugbetaling voor mijn aankoop.
Ik hoop spoedig van u te horen over een resolutie van deze kwestie. Mocht u verdere informatie nodig hebben, dan kunt u mij bereiken op [Voer uw contactinformatie in].
Ik heb alle vertrouwen in uw onderneming om dit probleem adequaat op te lossen en ik kijk uit naar een positieve uitkomst.
Hoogachtend,
[Voer uw naam in]
[Voer uw adres in]
[Voer uw telefoonnummer in]
[Voer uw emailadres in]