Brief voor klacht over Samsung
[Bedrijfsnaam]
Klantenservice
[Adres]
[Postcode en stad]
Datum: [huidige datum]
Onderwerp: Claim voor niet ontvangen Smart Watch bij aanschaf van S24
Geachte heer / mevrouw,
Mijn naam is [Uw Naam] en ik heb onlangs een S24 gekocht bij Odido met een abonnement. Met deze aankoop zou ik ook een Smart Watch moeten ontvangen volgens de promotie op uw website. Er werd mij verteld dat ik een aantal documenten en identificerende gegevens moest invullen en doorsturen om de Smart Watch te ontvangen. Echter, er was één cruciale informatie die vereist was, maar die ik door geen toeval heb ontvangen. Het EAN-nummer (barcode) dat bij de telefoon geleverd zou moeten zijn, ontbrak.
Ik heb dit probleem met Odido besproken en zij adviseerden mij om contact op te nemen met Samsung. Tot dusver ben ik er niet in geslaagd om de misvatting recht te zetten en ik voel me misleid en gefrustreerd.
Ik heb alle benodigde papierwerk en referentienummers, behalve het EAN-nummer dat niet aan mij is geleverd. Ik ben van mening dat het ontbreken van dit nummer geen reden mag zijn dat ik het product niet ontvang waar ik recht op heb. Ik heb volledig voldaan aan mijn deel van de overeenkomst door de S24 te kopen, en ik behoud nu het recht om de Smart Watch te ontvangen zoals gepromoot op de website.
Verwijzend naar Artikel 6:230m lid 1 van het Burgerlijk Wetboek, wil ik dat u mij het product levert dat ik verwacht. Ik vertrouw erop dat u deze kwestie op een eerlijke en tijdige manier zult behandelen.
Ik zie uit naar uw snelle respons op deze kwestie. Rechtvaardigheid zou moeten dicteren dat ik recht heb op de Smart Watch. Ik verzoek u vriendelijk om mij op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen met betrekking tot deze zaak en ik zou graag willen dat u de ontvangst van deze brief binnen 14 dagen bevestigt.
Hoogachtend,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw telefoonnummer]
[Uw e-mailadres]