Brief voor klacht over NIKKIE
[De huidige datum]
NIKKIE
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
Onderwerp: Klacht over broek van NIKKIE
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik een klacht indienen over de broek die ik onlangs van uw merk NIKKIE kocht bij een verkooppunt dat helaas niet meer actief is in de verkoop van uw merk. Hierdoor moest ik mijn klacht rechtstreeks bij u neerleggen.
De broek die ik heb gekocht heeft een waarde van €145 en binnen een periode van twee tot drie maanden laat de elastine al los, waardoor het lijkt alsof het bij het vuilnis hoort. Dit is natuurlijk onacceptabel voor de broek van zo een bekend en gerespecteerd merk als NIKKIE, en zeker niet voor die prijsklasse. Het is teleurstellend om te zien dat er geen bereidheidwas om mijn klacht serieus te nemen en er iets aan te doen.
Ik hoef mijn geld niet per se terug. Desalniettemin zou het zeer gewaardeerd worden als u de kapotte broek zou kunnen vervangen. Dit zou niet alleen in lijn zijn met uw verplichtingen volgens de nationale consumentenbeschermingswet (artikel 7:17-7:21 van het Burgerlijk Wetboek), maar het zou ook bijdragen aan een goede klantenservice en merkgetrouwheid.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus in overweging neemt en een oplossing biedt die tot een wederzijds bevredigende oplossing leidt. Ik zie uw reactie graag tegemoet binnen een termijn van 14 dagen na de ontvangst van deze brief.
In afwachting van uw antwoord,
Hoogachtend,
[uw naam]
[uw adres]
[uw postcode en woonplaats]
[uw telefoonnummer]
[uw emailadres]