Brief voor klacht over Amazon
Onderwerp: Klachtenbrief – Verkeerd product, gebrek aan terugbetaling en klantenservice
[Voeg de huidige datum toe]
Amazon
Klantenservice
[Voeg bedrijfsadres toe]
Geachte heer/mevrouw,
Met dit schrijven wens ik mijn ontevredenheid uit te drukken over een incident dat ik heb ervaren bij transacties met uw bedrijf.
Ik heb op uw website stofzuigerzakken besteld. Echter, door onjuiste informatie op uw webpagina, ontving ik een verkeerd product. In goed vertrouwen stuurde ik de producten terug met de verwachting een volledige terugbetaling te ontvangen. Tot mijn grote ontsteltenis werd slechts een gedeelte van het bedrag teruggestort op mijn rekening.
Ondanks herhaalde meldingen van dit probleem sinds september vorig jaar, heb ik geen enkele reactie van uw klantenservice ontvangen. Deze situatie vind ik ronduit waardeloos en onaanvaardbaar. Dergelijke praktijken zijn in strijd met Artikel 6:230m van het Burgerlijk Wetboek, die het recht van de consument op een volledige terugbetaling bij retourneren van producten bevestigt.
In het licht van de bovenstaande situatie vraag ik om een onmiddellijke oplossing. Ik verwacht de volledige terugbetaling van het bedrag dat ik voor het product heb betaald en een spoedige reactie betreffende deze kwestie. Ik behoud mij het recht voor om verdere juridische stappen te nemen, mocht dit geschil niet bevredigend worden opgelost.
Ik reken op uw begrip en hoop op een spoedige afhandeling van deze zaak. Dank u voor uw aandacht voor dit dringende kwestie.
Hoogachtend,
[Voeg uw naam hier toe]
[Voeg uw contactgegevens hier toe]