Brief voor klacht over Refurbished.nl
[De huidige datum]
Refurbished.nl
[Bedrijfsadres]
[Bedrijfse-mailadres]
Onderwerp: Klacht betreffende bestelling nummer ORD53876001 en verzoek tot terugbetaling
Beste heer / mevrouw,
Ik schrijf u naar aanleiding van de problemen die ik ondervind met mijn bestelling bij uw bedrijf, Refurbished.nl. Op de 29e februari heb ik een iPhone SE 2020 besteld onder het ordernummer ORD53876001. De bestelling en betaling zijn door uw bedrijf bevestigd via mail. Echter, ondanks uw belofte om te communiceren over de bezorging met een track & trace link in de volgende mail, heb ik tot op heden, 19 maart, geen verdere berichten van uw kant ontvangen.
Naast het gebrek aan een update over mijn bestelling, heeft uw klantenservice ook niet gereageerd op mijn meerdere verzoeken om contact. Mijn telefoongesprekken worden niet beantwoord en ik ontvang geen antwoorden op mijn e-mails. De status van mijn bestelling blijft staan op 'klaar voor bestelling' in mijn Preloved.nl-account.
Gezien de bovenstaande problemen, wil ik mijn geld terug. Het niet leveren van goederen na een bevestigde verkoop is schending van de consumentenrechten zoals uiteengezet in artikel 7:5 van het Burgerlijk Wetboek. Bovendien, zoals vastgelegd in artikel 6:230v, heb ik als consument het recht om een terugbetaling te eisen als de goederen niet binnen de overeengekomen tijd worden geleverd.
Ik verzoek u hierbij vriendelijk maar dringend om mij zo snel mogelijk terug te betalen het volledige aankoopbedrag van de iPhone SE 2020. Mocht u niet binnen 14 dagen op dit verzoek reageren, dan zal ik genoodzaakt zijn om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te handhaven.
Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat we dit probleem op een vriendelijke en snelle manier kunnen oplossen.
Uw snelle reactie op dit verzoek zal zeer gewaardeerd worden.
Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Telefoonnummer]
[Uw Emailadres]