Brief voor klacht over Carethy
Datum: 19 maart 2024
Subject: Juridische klacht betreft ordernummer PHA-NL-240223120948dca57
[CARETHY
Company Address]
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u in verband met een ernstig probleem dat ik heb ondervonden met uw bedrijf, Carethy. Op 28 februari 2024 heb ik een CC creme van de merk Payot besteld bij Carethy. Het is vandaag 19 maart, en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Het digitale klachtformulier op uw website weigert naar behoren te functioneren, en ondanks mijn talloze pogingen, wordt het gewoon niet verzonden. Telkens als ik het verstuur, krijg ik de melding "pendido non existente". Het ordernummer is PHA-NL-240223120948dca57.
Eergisteren heb ik een e-mail met mijn klacht verzonden naar [email protected], maar ook hierop heb ik geen reactie ontvangen.
Ik wil daarom graag een beroep doen op mijn rechten als consument, zoals vastgelegd in de Nederlandse Wet Consumentenbescherming. Volgens de artikelen 7:5 en 7:21 van het Burgerlijk Wetboek, bent u als verkoper wettelijk verplicht om het product binnen een redelijke termijn te leveren. Het feit dat ik nog steeds niets heb ontvangen en geen update heb gekregen over de status van mijn bestelling, is een schending van deze bepalingen.
Ik vraag u om een van de twee volgende stappen te ondernemen:
1) Lever de bestelde producten binnen de volgende 4 dagen.
2) Als u hier niet aan kunt voldoen, verzoek ik u om het volledige bedrag van de bestelling terug te betalen.
Ik hoop dat deze kwestie snel en naar tevredenheid kan worden opgelost. Ik vertrouw op uw begrip en medewerking.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw e-mailadres]
[Uw telefoonnummer]