Brief voor klacht over Sellpy
Onderwerp: Klacht over levering bij Sellpy
[Volledige Naam]
[Uw Adres]
[Stad, Postcode]
[E-mailadres]
Datum: [Huidige Datum]
Sellpy Klantenservice
[Company Address]
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om mijn ontevredenheid en klacht te uiten betreffende een levering door uw bedrijf, Sellpy.
Ik heb recentelijk bij uw bedrijf een handtas aangeschaft, en tot mijn verbazing werd mij medegedeeld dat dit product geleverd zou worden in een BUDDEE BOX. Helaas heb ik geen vervoer tot mijn beschikking om deze box te halen, en verwachtte ik een normale levering bij mij thuis zoals dat altijd het geval is geweest. Ik heb in het verleden meerdere handtassen bij u besteld en nooit een probleem ondervonden met levering.
Ik vraag u bij dezen om de levering van mijn aangeschafte product aan te passen zodat deze thuis afgeleverd wordt. Indien dit niet mogelijk blijkt wil ik u vriendelijk verzoeken om het bedrag terug te storten op mijn rekening.
Uw ongepaste methode van levering is in strijd met de Nederlandse Consumentenwet. Volgens Artikel 6:230m lid 1f van het Burgerlijk Wetboek, heb ik als consument het recht om binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden het product te herroepen. Daarnaast is het belangrijk om te vermelden dat in de Consuwijzer (Artikel 7:18 lid 2 BW) duidelijk staat vermeld dat het risico van beschadiging en/of vermissing van producten tot het moment van bezorging aan de consument ligt bij de ondernemer.
Gezien bovenstaande informatie, verzoek ik u vriendelijk doch dringend om de door mij aangeschafte handtas bij mijn thuis te leveren of het bedrag terug te storten op mijn rekening. Ik verwacht uiterlijk binnen 14 dagen een reactie van u te ontvangen.
Bij voorbaat dank voor uw snelle actie en begrip in deze kwestie. Ik hoop op een spoedige en bevredigende oplossing.
Hoogachtend,
[Uw Naam]