Brief voor klacht over Ziggo
[Aan]
Ziggo B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
[Van]
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw postcode en woonplaats]
[Uw telefoonnummer]
[Uw emailadres]
[Plaats, datum]
Betreft: Klacht wegens gebrekkige dienstverlening
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn ernstige ontevredenheid uiten over de dienstverlening van Ziggo. Ik heb sinds mijn melding van verhuizing op 19 maart j.l. onacceptabele problemen ondervonden met mijn Ziggo-abonnement op mijn nieuwe adres.
Sinds 24 februari, de dag van mijn verhuizing, heb ik geen toegang gehad tot de diensten van Ziggo, waaronder vermoedelijk internet en/of tv. Ondanks herhaalde contactpogingen en een verspilde monteursbezoek, bevindt mijn situatie op 15 maart zich nog steeds in een impasse.
Ik heb volgens mijn registratie maar liefst drie uur geïnvesteerd in telefonisch contact met meerdere Ziggo-medewerkers, die ondanks hun vriendelijke houding niet in staat zijn geweest om mijn problemen op te lossen. Het lijkt erop dat er een systemisch probleem is binnen Ziggo, dat resulteert in onvoldoende klantenservice.
Ik wind er geen doekjes om: Ik ben zeer teleurgesteld over deze ervaring. Het lijkt erop dat mijn klachten worden ontweken en dat de enige actie die ik tot nu toe heb verkregen, een belofte van een telefoontje op maandag , iets waar ik weinig vertrouwen meer in heb.
Het meest frustrerende aspect van deze situatie is dat ik nergens terecht kan om mijn klacht in te dienen, noch via de website, noch per e-mail, noch via het telefoonmenu.
Derhalve schrijf ik u vandaag, met de hoop op de volgende resultaten:
A) Het tot stand brengen van een volledig functionerende dienst
B) Een terugbetaling van een maand van mijn abonnement, omdat Ziggo de dienst waarvoor ik betaal niet heeft geleverd.
C) Een compensatie voor alle problemen die ik heb ondervonden. Het zou zeer passend zijn om mij de Bol.com cadeaubon te geven, die nieuwe klanten krijgen als onderdeel van jullie welkomstpakket.
Rekening houdend met artikel 7:606 BW, verzoeken wij u vriendelijk om uw contractuele verplichtingen verder op behoorlijke wijze na te komen en restitutie en/of schadevergoeding te geven voor de geleden schade.
Ik zie uw snel en positief antwoord graag tegemoet,
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]