Brief voor klacht over Epic Games
Epic Games
123 Street Name
Stad, Postcode
[email protected]
[Voeg hier uw volledige naam in]
[Voeg hier uw adres in]
[Voeg hier uw postcode en stad in]
Datum: [Voeg hier de huidige datumin]
Onderwerp: Verzoek om opheldering omtrent permamente ban en mogelijke compensatie
Geachte heer/mevrouw,
Ik richt mij tot u als bezorgde ouder van een fervent gamer die geruime tijd speelplezier heeft ervaren met uw product, Fortnite. Echter, sinds deze week ervaart mijn zoon aanzienlijke problemen met zijn account.
Het betreffende probleem doet zich voor als volgt: regelmatig wordt hij uit het spel gegooid bij een poging om een game te starten. Na contact met uw klantenservice werd mij meegedeeld dat zijn account permanent verbannen is. Mijn zoon, ondertussen erg ontdaan door het gebeuren, claimt geen idee te hebben waarom deze verbanning heeft plaatsgevonden.
Het ontgaat mij als ouder volkomen hoe deze situatie van pas komt. We hebben aanzienlijk geïnvesteerd in dit account en zijn potentieel al onze investeringen kwijt. Het feit dat u niet bereid bent om de redenen voor de verbanning met mij te delen, maakt deze situatie nog frustrerender.
Uw ondersteuningsteam heeft nadrukkelijk gemeld dat de verbanning permanent is, wat ik opmerkelijk vind, gezien mijn zoon op sommige momenten toch toegang krijgt tot het spel, hoewel met enige moeite. Gezien het feit dat er onlangs verscheidene klachten zijn ingediend met betrekking tot fouten in het spel na uw recente update, vraag ik u om de zaak nader te onderzoeken.
Ik neem aan dat u bekend bent met de Nederlandse Consumentenwet, die ons recht geeft op een product dat met redelijke vaardigheid en zorg is gemaakt. Ik vraag u vriendelijk, doch dringend, om mij van alle noodzakelijke details te voorzien om deze kwestie op te lossen.
Ik verzoek u daarom beleefd maar dringend om uw beslissing met betrekking tot de permanente verbanning te heroverwegen, of om uiteindelijk naar een oplossing te zoeken waardoor mijn zoon de waarde van onze investeringen terug kan krijgen in overeenstemming met het Wetboek van het Consumentenrecht (artikel 7:17 BW).
In afwachting van uw gedetailleerde reactie.
Hoogachtend,
[Voeg hier uw volledige naam in]
[Voeg hier uw e-mailadres in]
[Voeg hier uw telefoonnummer in]