Brief voor klacht over Online Top Garden
Onderwerp: Juridische klacht over Online Top Garden voor niet-geleverde goederen na betaling
[De datum van vandaag]
Online Top Garden
[Adres van het bedrijf]
Afdeling Klantenservice
[Email van de klantenservice]
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om mijn ongenoegen uit te drukken over een transactie die ik aan het begin van februari bij uw bedrijf heb gedaan. Ik verwijs naar artikelreferentie TVBDQWYRT, waarvoor ik een maand geleden betaling heb gedaan, maar die mij tot op heden niet is geleverd.
Ondanks vele pogingen om met uw bedrijf te communiceren via e-mail en WhatsApp, heb ik geen reactie ontvangen over de status van mijn bestelling. Zoals u zult begrijpen, is dit een niet te accepteren situatie.
Volgens de Consumentenwet (Boek 6, Artikel 230m van het Burgerlijk Wetboek) heeft een consument recht op ontvangen van de gekochte goederen binnen een afgesproken levertijd, of als er geen termijn is afgesproken, binnen een redelijke termijn na het sluiten van de overeenkomst, en uiterlijk 30 dagen daarna.
In dit geval is er duidelijk een inbreuk op deze wetgeving door Online Top Garden, aangezien u tot dusver niet heeft voldaan aan uw leveringsverplichtingen en ook niet heeft gereageerd op mijn diverse communicatiepogingen om het probleem op te lossen.
Hierbij eis ik dat het bovengenoemde artikel onmiddellijk en zonder verdere vertraging wordt geleverd. Als u dit niet binnen een week doet, zal ik niet aarzelen om juridische stappen tegen uw bedrijf te ondernemen en de situatie te melden bij het consumentenprogramma Opgelicht.
Ik kijk uit naar uw snelle reactie en een oplossing voor deze onaanvaardbare situatie.
Hoogachtend,
[Naam]
[Adres]
[Telefoonnummer]
[Emailadres]