Brief voor klacht over In3
[Onderwerp: Klachtenbrief betreffende onrechtmatige blokkade van account en achterstallige betaling ]
[Voeg Huidige Datum toe]
In3 Klantenservice,
[Voeg Bedrijfsadres In3 toe]
Aan wie het aangaat,
Hierbij wil ik formeel een klacht indienen bij uw bedrijf over een onjuist opgelegde blokkade op mijn account. Ik heb eerder contact gehad met uw klantenservice waarbij ik van het kastje naar de muur ben gestuurd en er mij verschillende ongegronde beweringen zijn voorlegd.
Mij werd gezegd dat mijn blokkade zou worden opgeheven als ik een bewijs zou verstrekken dat ik niet in het Centraal Credit Bureau Register (CCBR) ben geregistreerd. Ondanks dat ik dit bewijs heb verschaft, werd ik beleefd geïnformeerd dat er een achterstallige betaling naar het incassobureau was gestuurd. Hierdoor is mijn dossier overgedragen aan het incassobureau. Laat me hier benadrukken dat ik nooit achterstallige betalingen heb gehad.
Het lijkt erop dat de achterstallige betaling betrekking heeft op een voormalige tijdelijke bewoner die slechts één maand in mijn woning heeft gewoond. U heeft geweigerd mij te helpen met dit misverstand en de blokkade blijft van kracht, ondanks dat deze betalingen niet door mij zijn verricht. Volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Artikel 16), zijn financiële transacties en schuldverplichtingen strikt persoonsgebonden en mogen niet worden gekoppeld aan adressen of andere niet-betrokken individuen.
Ik verwacht dat u de blokkade op mijn account onmiddellijk opheft en de kwestie rechtzet. Dit houdt ook in dat u ervoor zorgt dat de blokkade alleen geldt voor de persoon die de aankoop heeft gedaan en niet heeft betaald.
Ik reken op uw begrip en uw directe actie. Indien er geen bevredigende oplossing binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief wordt aangeboden, ben ik genoodzaakt mijn klacht voor te leggen aan de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en juridische stappen te overwegen.
Hoogachtend,
[Uw naam]
[Uw handtekening]
[Uw adres]
[Uw stad, postcode]
[Uw e-mailadres]
[Uw telefoonnummer]