Brief voor klacht over Worldpay
[Datum]
Worldpay
[Klantenservice-afdelingsadres]
Onderwerp: Klacht over het ontvangen product en verzoek tot terugbetaling
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf dit brief om een klacht in te dienen over een product dat ik van uw bedrijf heb gekocht. Het product in kwestie is een kraanhulpstuk, dat volgens de verstrekte informatie op uw website op alle kanten moet draaien. Desalniettemin merkte ik na ontvangst dat dit niet het geval was; het hulpstuk draait niet zoals in de advertentie wordt weergegeven.
Als consument heb ik in overeenstemming met de Wet op het consumentenrecht, Artikel 7:17 van het Nederlands Burgerlijk Wetboek, het recht om ervan uit te kunnen gaan dat het geleverde product aan de overeenkomst beantwoordt. Mijn ervaring met dit product betekent echter dat dit niet het geval is.
In overeenstemming met Artikel 7:21 van het Burgerlijk Wetboek wil ik graag gebruik maken van mijn recht om een afdoende oplossing voor deze kwestie te eisen. Ik verzoek dat u mij een retourbiljet stuurt, zodat ik het foutieve product naar u kan terugsturen, en dat u me het volledige aankoopbedrag terugbetaalt.
Ik zou uw snelle aandacht voor deze zaak waarderen, aangezien ik volgens Artikel 7:22 van het Nederlands Burgerlijk Wetboek het recht heb om binnen een redelijke termijn een oplossing te verwachten.
Ik hoop op een positieve reactie van uw kant en ik kijk uit naar een snelle oplossing van deze kwestie.
Met vriendelijke groeten,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Telefoonnummer]
[Uw E-mailadres]
cc: Consumentenbond, Juridische Dienstverlening Nederland