Brief voor klacht over Ziggodome
Ziggodome Klantenservice
[Bedrijfsadres]
[Je naam]
[Je adres]
[Je postcode en stad]
[Datum]
Betreft: Verzoek tot terugbetaling tickets vanwege onrechtvaardige behandeling
Geachte heer/mevrouw,
Op 9 maart hebben ik en een vriend uw concertlocatie, Ziggodome, bezocht om het concert van Holland Zingt Hazes bij te wonen. Ons bezoek werd echter ruw verstoord door een voorval in de Golden Circle waarbij wij compleet werden lastig gevallen.
Ik wil graag benadrukken dat ons enige doel was om een foto te maken, een handeling die niet in strijd is met enige regels van de locatie en volledig binnen ons recht ligt als betalende bezoekers. Echter, onze poging werd ontmoet door een groep van zes personen die op een agressieve manier tegen ons begonnen te gedragen, resulterend in een fysieke aanval waarbij mijn telefoon uit mijn handen werd geslagen en mijn vriend van achteren werd aangevallen.
In plaats van actie te ondernemen tegen de individuen die de onrust veroorzaakten, koos uw beveiligingspersoneel ervoor om ons, de slachtoffers van de aanval, uit de zaal te verwijderen zonder enige geldige reden. In totaal heeft ons bezoek aan uw faciliteit niet meer dan twintig minuten in beslag genomen.
Ik ben in het bezit van videobeelden van deze ongelukkige gebeurtenis ter ondersteuning van mijn bewering. Ik verwacht dat deze met de nodige aandacht en urgentie worden behandeld.
In het licht van het bovengenoemde incident vraag ik om de volledige terugbetaling voor de value van beide gekochte kaarten. Gezien de zeer korte duur en het onaangename karakter van ons bezoek, plus het gebrek aan adequate reactie van uw personeel, geloof ik dat dit een redelijk verzoek is.
Ik benoem eveneens de wettelijke bepalingen overeenkomstig de Nederlandse Consumentenwetgeving, welke stelt dat als een bedrijf de beloofde dienst niet volbrengt, de consument gerechtigd is om een terugbetaling te vragen.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een bevredigende oplossing.
Hoogachtend,
[Je Naam]