Brief voor klacht over C&A
Onderwerp: Juridische klachtenbrief betreffende niet-ontvangen prijs
Aan: Klantenservice C&A
Betreft: Niet-ontvangst van beloofde giftcard
[dag maand jaar],
Ik schrijf u deze brief namens mijn vriend die in oktober 2023 een aankoop in uw winkel heeft gedaan en daarbij een prijs heeft gewonnen, namelijk zijn aankoopbedrag terug in de vorm van een giftcard.
Tot op heden heeft hij deze beloofde prijs, ondanks meerdere pogingen om contact met u op te nemen, niet ontvangen. Hij heeft meerdere keren gemaild, gebeld en bewijs van zijn aankoop en persoonlijke gegevens ruimschoots voorzien, maar tevergeefs.
Tijdens een telefoongesprek vorige maand kreeg hij te horen dat er velen zijn die een prijs hebben gewonnen en dat hij geduld moet hebben. Maar de situatie is momenteel zo dat er vijf maanden zijn verstreken sinds hij de prijs heeft gewonnen. Ik ben van mening dat vijf maanden ruim voldoende geduld toont.
Conform de Consumentenwet is het de verantwoordelijkheid van de leverancier om een ingewonnen prijs op tijd te leveren. Het niet nakomen van deze verplichting is een directe schending van de rechten van de consument.
Ik verzoek u hierbij dringend om zo spoedig mogelijk tot actie over te gaan en ervoor te zorgen dat de gewonnen giftcard zo snel mogelijk aan mijn vriend wordt geleverd. Indien de giftcard niet binnen een redelijke termijn wordt ontvangen, overwegen wij verdere wettelijke stappen.
Ik vertrouw erop dat u deze zaak serieus neemt en direct actie onderneemt om deze kwestie op te lossen.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw contactgegevens]