Brief voor klacht over Viaplay
Onderwerp: Klacht over Ontvangstproblemen bij F 1 Eerste Vrije Training in Dubai
[Actuele Datum]
Viaplay
[Adres]
[Postcode, Stad]
Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is [uw naam] en ik ben een loyale klant bij uw bedrijf, Viaplay. Ik neem momenteel een abonnement op uw diensten en heb de afgelopen periode helaas problemen ondervonden met de ontvangst van F1 Eerste Vrije Training in Dubai.
Ik wil hierbij formeel een klacht indienen voor de slechte tot totaal geen ontvangst van deze dienst. Deze omstandigheden hebben mij belast, gezien het feit dat ik abonnementskosten heb betaald vol verwachting om te genieten van de F1 wedstrijden zonder storingen.
Zowel het Consumentenrecht als de Telecommunicatiewet bieden bescherming aan consumenten tegen het niet leveren van contractueel overeengekomen diensten. Aangezien de service die u aanbiedt binnen deze kaders valt, ben ik van mening dat ik recht heb op compensatie voor de problemen die ik ondervonden heb.
Conform het bepaalde in artikel 6:230m lid 1 sub e van het Burgerlijk Wetboek verzoeken ik u mij te compenseren voor de gederfde kijkplezier en frustratie veroorzaakt door de slechte kwaliteit van uw dienst.
Ik waardeerde Viaplay altijd vanwege de kwaliteit van de diensten, maar deze recente ervaring heeft mijn vertrouwen geschaad.
Ik stel voor dat u stappen onderneemt om het probleem op te lossen en een passende compensatie aanbiedt voor het ongemak dat ik heb ervaren. Ik wacht op uw onmiddellijke actie en verwacht binnen 14 dagen een reactie te ontvangen.
Heeft u vragen of wilt u verder praten over deze kwestie, dan kunt u contact met mij opnemen via [uw email] of [uw telefoonnummer].
Dank u voor uw aandacht in deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw postcode, stad]