Brief voor klacht over Facebook
Onderwerp: Juridisch klachtbrief betreffende technische problemen
[Naam van de Ontvanger]
Facebook Helpcentrum
1 Facebook Way
Menlo Park, CA 94025
[De Datum]
Geachte Dames en Heren,
Als Facebook-gebruiker heb ik recentelijk een vervelend technisch probleem ervaren dat in grote mate mijn ervaring met uw platform heeft aangetast. Ik heb gemerkt dat mijn scherm elke 5 minuten bevriest, en er staat telkens "wachten" bovenaan het scherm. Dit probleem leidt tot aanzienlijke ongemakken, omdat de continuïteit van mijn activiteiten op uw platform wordt belemmerd.
Ondanks mijn geduld en meerdere pogingen om het probleem te verhelpen, is de situatie helaas niet verbeterd. Zoals u kunt voorstellen, is dit niet wat ik van uw dienst verwachtte en het is zeker niet in lijn met de normen die door uw bedrijf worden gepresenteerd.
Ik wil uw aandacht vestigen op Artikel 7:17 van het Burgerlijk Wetboek, waarin wordt gesteld dat de levering van een dienst aan een consument moet voldoen aan de overeenkomst waarin wordt omschreven hoe die dienst wordt geleverd. In het huidige geval veroorzaakt het technische probleem dat ik ondervind, dat uw dienst niet voldoet aan de in de overeenkomst beschreven verwachtingen.
In het licht hiervan eis en verwacht ik een oplossing voor dit technische probleem op korte termijn. Aangezien het lijkt dat dit een technisch probleem is van uw kant, vraag ik u om de nodige stappen te nemen om dit op te lossen.
Mocht het probleem echter niet binnen een redelijke termijn worden opgelost, dan behoud ik mij het recht voor om verdere juridische stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen, zoals uiteengezet in de relevante consumentenbeschermingswetgeving.
Ik zie uw spoedige reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Postcode en Stad]
[Uw Emailadres]
[Uw Telefoonnummer]