Brief voor klacht over Lieveliefde
Subject: Klachtenbrief - Ongeautoriseerde Domiciliëring en Ongevraagde Rekening
Lieveliefde BV,
[Maatschappelijke zetel adres],
[Postcode en Stad]
Datum: [Huidige datum]
Beste Lieveliefde,
Ik schrijf u deze brief met betrekking tot een recent probleem dat ik heb ondervonden met uw diensten. Tot mijn verbazing merkte ik een ongeautoriseerde domiciliëring op mijn bankrekening van uw bedrijf op, waarover ik vooraf niet ben geïnformeerd.
Bovendien ontving ik onlangs een brief waarin werd geëist dat ik onmiddellijk €350 betaal, zonder enige uitleg of specificatie van de reden. Met alle respect, maar ik heb absoluut geen kennis van enige service of product die deze kosten zouden kunnen rechtvaardigen. Na wat onderzoek heb ik ontdekt dat uw bedrijf betrokken is bij een aantal soortgelijke klachten, wat me ertoe heeft gelebracht om deze zaak als potentieel frauduleus te beschouwen.
In overeenstemming met de Wet op de Consumentenbescherming in Nederland, met name artikel 6:230m, heb ik als consument het recht op volledige en duidelijke informatie over de prijzen en eventuele extra kosten. Uw uitsluitende handelingen zijn in strijd met deze wettelijke vereisten.
Ik vraag u met klem om onmiddellijk deze ongeautoriseerde transactie te stoppen, mijn account volledig te verwijderen en alle resterende saldo's kwijt te schelden. Om deze kwestie op te lossen, ben ik bereid een eenmalig bedrag van €46 te betalen, ondanks dat ik geen enkele service van uw bedrijf heb afgenomen.
Als ik niet op tijd een bevredigend antwoord ontvang, zal ik genoodzaakt zijn mijn rechten als consument te handhaven, zelfs als dit betekent dat ik juridische maatregelen moet nemen om dit probleem op te lossen.
Ik zie uit naar uw snelle respons,
Met vriendelijke groet,
Steven