Brief voor klacht over Zalando
Onderwerp: Klacht over niet-ontvangen artikelen en onjuiste facturering
[Naam ontvanger],
[Adres ontvanger],
[Postcode en Plaats ontvanger]
Aan de klantenservice van Zalando,
Ik ben een trouwe klant en heb recentelijk een aankoop bij uw bedrijf gedaan. In mijn bestelling zouden twee artikelen zijn opgenomen. Ik heb echter slechts een deel van mijn bestelling ontvangen en de betreffende twee artikelen ontbreken nog steeds, ondanks uw bevestiging dat ze zijn geleverd.
Ik wil u bij dezen formeel op de hoogte stellen van mijn klacht en verzoek om deze kwestie zo spoedig mogelijk te onderzoeken en op te lossen in overeenstemming met de Consumentenrechtenwet. Op grond van artikel 7:18 van het Burgerlijk Wetboek heb ik recht op levering van alle gekochte goederen. Tot op heden heb ik niet alles ontvangen wat ik heb gekocht.
Ik heb naar behoren en tijdig met u gecommuniceerd over deze kwestie. Toch werd ik zonder verdere verklaring aan de kant gezet en blijft mijn onjuiste factuur ongewijzigd. Ik verzoek u dan ook nadrukkelijk mijn factuur te corrigeren door de kosten van de niet-geleverde artikelen te annuleren.
Als uw bedrijf deze situatie niet naar behoren aanpakt en mij niet de goederen levert die ik heb gekocht of mijn factuur corrigeert, behoud ik me het recht voor om verdere wettelijke stappen te ondernemen.
Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie met de nodige ernst en spoed te behandelen. Uw vroegtijdige aandacht voor deze zaak wordt zeer op prijs gesteld.
Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking en ik zie uw snelle reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Postcode en plaats]
[Uw e-mailadres]
[Uw telefoonnummer]