Brief voor klacht over Easyjet
Onderwerp: Klacht - Technische storing en slechte klantenservice bij Easyjet.
Datum: [Vandaag]
EasyJet Customer Services
Hangar 89
London Luton Airport
Luton
Bedfordshire
LU2 9PF
Verenigd Koninkrijk
Beste,
Ik schrijf deze brief om een klacht in te dienen tegen EasyJet voor een technische storing en inefficiƫnte klantenservice.
Om in te checken moet ik mijn paspoortgegevens invullen. Als ik kies voor paspoort, ontstaat echter een renderingfout: "Kan 'removeChild' niet uitvoeren op 'Node': Het knooppunt dat moet worden verwijderd, is geen onderliggend knooppunt van dit knooppunt." Deze fout treedt al een week op, ondanks verschillende pogingen om deze op verschillende dagen te corrigeren.
Op 14-1 heb ik met EasyJet gebeld en heb ik 30 minuten in de wachtrij gestaan, gevolgd door 30 minuten telefoonconversatie. De medewerker heeft al onze gegevens ingevoerd, maar als ik zelf probeer in te checken, zijn deze gegevens niet zichtbaar en krijg ik weer dezelfde foutmelding. Inchecken is nog steeds onmogelijk.
Ondanks de belofte om de situatie te onderzoeken en terug te bellen, heeft EasyJet na 5 uur geen contact met me opgenomen. Een tweede belpoging resulteerde in een ander medewerker die niets voor mij kon doen en mij adviseerde om op de vertrekdag in de rij te gaan staan.
Een online luchtvaartmaatschappij zoals EasyJet zou haar klanten in staat moeten stellen om hun zaken online te regelen. Bovendien zou ik niet lichtvaardig 'naar de rij verwezen' moeten worden, dit is zeer onvriendelijke en onprofessionele klantenservice.
Ik heb geprobeerd mijn klacht via de EasyJet-website in te dienen, maar bij het zoeken naar een klachtenformulier is geen enkel resultaat gevonden. Daarom breng ik hierbij formeel mijn klacht onder uw aandacht.
Ik verzoek EasyJet dringend om de technische fout in het systeem op te lossen, en maak bezwaar tegen het feit dat ik enigszins respectloos behandeld ben door uw medewerkers.
Volgens de Wet Koop op Afstand heb ik recht op duidelijke informatie en correcte ondersteuning van de klantenservice, wat in dit geval niet is gegeven.
Ik zie graag dat EasyJet verantwoordelijkheid neemt voor deze situatie en onmiddellijk actie onderneemt om de klachten te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]
[Uw Adres]
[Uw Postcode en Stad]
[Uw Email Adres]
[Uw Telefoonnummer]