Brief voor klacht over Vinted.nl
Datum: [Huidige datum]
Onderwerp: Klacht over onterechte blokkade van mijn account
Aan:
Klantenservice Vinted.nl
[Bedrijfsadres]
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u als een langdurige en trouwe gebruiker van uw online platform, Vinted.nl. Tot voor kort had ik een hoge beoordeling van de waarde van dit platform en de eerlijkheid en transparantie in de betalingstransacties. Echter, ik ben teleurgesteld en verontwaardigd over een recente actie van uw bedrijf, namelijk het blokkeren van mijn account voor een periode van een maand.
Schijnbaar ligt deze besluit aan de artikelen die ik op uw platform heb gepost. Laat mij met nadruk stellen dat de artikelen die ik aanbied, altijd van hoge kwaliteit zijn en absoluut niet plaatsvindt. Mijn eerder positieve beoordelingen zijn hiervan het bewijs.
Ik ben ervan overtuigd dat deze actie volledig ongerechtvaardigd is en ik vind dat het mijn consumentenrechten, zoals vastgesteld in de Wet bescherming persoonsgegevens (Artikel 35, 36) en het Burgerlijk Wetboek (Artikel 6:230m, 6:230p), schendt, waarin duidelijk staat vermeld dat ik recht heb op eerlijke handelspraktijken en bescherming tegen ongerechtvaardigde blokkade.
Ik ben niet bereid om verder discussie te voeren over deze uitgave. In plaats daarvan wacht ik nu op de terugbetaling van mijn openstaande tegoeden. Als dit is ontvangen, ben ik voornemens de Vinted-app te verwijderen en mijn account te verwijderen.
Ik dring er bij u op aan om mijn klacht serieus te nemen en de situatie naar mijn tevredenheid op te lossen. Ik vraag om onmiddellijke reactivering van mijn account en terugbetaling van mijn tegoeden.
Als dit niet naar behoren wordt opgelost, behoud ik mij het recht voor om juridische stappen te ondernemen, inclusief het melden van deze zaak bij de Autoriteit Persoonsgegevens en mogelijk het aangaan van een rechtszaak.
Ik zie uit naar uw spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
[ Uw Naam]
[ Uw Adres]
[ Uw E-mailadres]
[ Uw Telefoonnummer]