Brief voor klacht over Hayday
[Naam Klant]
[Adres Klant]
[Postcode en Woonplaats Klant]
[E-mailadres Klant]
Hayday
[Adres Hayday]
[Postcode en Woonplaats Hayday]
[Plaats, datum]
Geachte heer/mevrouw,
Ik betreffende de klant bij de gaming service van uw bedrijf, Hayday. Ik schrijf u deze formele klacht betreffende een aanhoudend probleem waar ik op uw platform mee te kampen heb.
Het betreft de constatering dat het laden van materiaal langzaam verloopt tijdens het aankoopproces op uw platform, namelijk wanneer ik materiaal wil kopen. Ik heb daarentegen opgemerkt dat het laden veel sneller gaat wanneer ik andere producten, zoals tarwe of maïs, wil kopen bij de krant. Ik vraag mij af waarom er in dit geval een verschil in snelheid wordt gemaakt.
Conform artikel 7:6 van het Burgerlijk Wetboek, houdt de koop op afstand in dat de consument recht heeft op deugdelijke prestatie van de gecontracteerde diensten. Dit houdt in dat de service, inclusief het laden van transacties, naar behoren moet functioneren. Uw service lijkt de ladingssnelheden in te perken afhankelijk van het soort materiaal dat ik wil kopen. Dit resulteert in het leveren van een ongelijke service en vormt daarmee een schending van de van toepassing zijnde consumentenrechten.
Ik verzoek u daarom vriendelijk maar dringend om de nodige maatregelen te nemen om dit probleem op te lossen. Ik zou het op prijs stellen als alle transacties, ongeacht het type materiaal, met dezelfde snelheid worden geladen.
Ik vertrouw erop dat u deze klacht serieus zal nemen en zal werken aan een snelle oplossing. Ik kijk uit naar uw reactie uiterlijk binnen veertien (14) dagen na ontvangst van deze brief.
Met vriendelijke groet,
[Naam Klant]