Brief voor klacht over Brekz
Onderwerp: Juridische klacht aangaande een niet-ontvangen bestelling en geldteruggave
[DOEL ADRES]
Brekz Klantenservice
---
Uw adres
[DATUM]
Geachte Heer/Mevrouw,
Ik schrijf u deze brief om formeel een klacht in te dienen aangaande een bestelling die ik bij uw bedrijf geplaatst heb op 5 januari. Ondanks verschillende pogingen te communiceren, nog niet heb ik geen goederen ontvangen noch een verklaring waarom er vertraging in de levering van mijn bestelling is. Dit heeft mij doen afvragen of uw bedrijf misschien failliet is.
Ik ben een trouwe klant van Brekz en heb in het verleden nooit problemen gehad met uw service. Echter ben ik zeer teleurgesteld over deze recente gebeurtenis en het gebrek aan communicatie van uw kant.
Op basis van de Wet Kopen op Afstand, zoals vermeld in artikel 7:46d van het Burgerlijk Wetboek, heb ik het recht om mijn bestelling te annuleren en mijn geld teruggestort te krijgen binnen dertig dagen na de aankoop. Bij deze eis ik dan ook de volledige terugbetaling van het bedrag dat ik heb betaald voor de betreffende bestelling. Ik heb nu elders besteld vanwege het gebrek aan respons van uw kant.
Ik vraag u met klem om zo snel mogelijk actie te ondernemen en mij ofwel de bestelde goederen te leveren, ofwel het volledige aankoopbedrag terug te storten. Indien ik binnen veertien dagen geen bevredigende reactie ontvang, zal ik verdere juridische stappen ondernemen.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
[UW NAAM]
[UW CONTACTGEGEVENS]
cc: [Uw advocaat, indien van toepassing]
Bijlage: Kopie van de bestelbevestiging