Klacht: compensatie nav storing

op 29 september 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na afspraken te hebben gemaakt over compensatie nav storingen die op ons adres plaats hebben gevonden, blijkt nu na het zien van de eerste rekening dat er kosten in rekening zijn gebracht die niet de afspraak zijn en de compensatie daardoor dus minder is.Dit is niet volgens de afspraken die gemaakt zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat de compensatie zo is als afgesproken en dat de onterechte bedragen niet betaald hoeven worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 30 september 2011 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is nog in behandeling bij de klantenservice. De laatste keer dat zij de klant probeerden te bereiken werd er niet opgenomen. Zij hebben toen een bericht achtergelaten op de voicemail van de klant. De belpoging wordt herhaald. Voor verdere vragen kan er contact opgenomen worden met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.

Heeft op 03 oktober 2011 om 16:33 geantwoord

Wij zijn tot op heden niet gebeld en ik heb nergens, zowel mobiel als huistelefoon een voicemail bericht kunnen vinden!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door quinten5