Klacht: communicatieproblemen

op 09 februari 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

blijven gewoon doorbellen na betaling. communiceren niet met hun opdrachtgever. laten mensen niet uit praten. men wil niet bellen met opdrachtgever, ook niet als er door de klant van de opdrachtgever duidelijk word aangegeven dat er al een maand geleden is betaald.

Gewenste Oplossing:

als er gecommuniceerd word met hun opdrachtgever over betalingen die wel of niet zijn gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door elkedekoning