Klacht: Communicatie met medewerkers Web-log slecht of geheel niet aanwezig na problemen met verhuizing

op 02 november 2011 over Sanoma in de categorie Media

Mijn weblog is nog steeds niet compleet. Ik heb slechts 5 berichten in mijn archief. Het overgrote deel is nog steeds zoek. Ik kan niets meer toevoegen.

Op mails aan weblog of sanoma wordt niet gereageerd en de updates komen zeer onregelmatig binnen. Als er sporadisch gereageerd wordt door medewerkers Coen en Melody is dit op een onduidelijke manier. Ze geven zelden duidelijke antwoorden. De houding van Melody is verschrikkelijk. Ze lijkt het niet te accepteren dat klanten boos zijn na zo lang wachten. Ze schrijft grof en zonder respect terug (soms zelfs in hoofdletters??!) dat we GEWOON moeten wachten. Deze houding heeft ervoor gezorgd dat ik naar een andere provider ben overgestapt. Maar ik wil wel mijn archief terug. Door gezondheidsproblemen ligt er vier jaar ziel, zligheid en emotie in deze blogs. Ik vind het verschrikkelijk dat familie en vrienden al ruim 2 maanden niet meer kunnen lezen hoe het met me is.

Aan mijn verzoek of ik het exportbestand kan krijgen van mijn berichten kan of wil men niet voldoen.

Een werkend web-log, zodat ik mijn documenten kan exporteren.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij dat u een klacht heeft over Weblog. Uw klacht is doorgegeven aan Sanoma Digital. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Sanoma

Heeft op 31 juli 2014 om 13:07 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Webcare Team Sanoma

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lady Daan echt