Klacht: Communicatie en uitbetaling.

op 15 november 2017 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juristu communiceert op geen enkele wijze met ons als opdrachtgever. Ook niet als je om de status van je incasso procedure vraagt. Het is zelfs zo dat als ze geld ontvangen, je daar niets over hoort tenzij je zelf gaat bellen. Wij kwamen er achter dat er 2 weken eerder betaalt was via onze debiteur.
Vervolgens houden ze het geld langer dan een maand onder zich voordat ze het geld doorbetalen.
Het ergste is nog dat als je daar over belt, je als grof vuil behandeld wordt.
Zeer onprettige mannier van samenwerken.

Gewenste Oplossing:

Als er een excuses volgt voor de onbeschofte behandeling en de ontvangen bedragen per omgaande overgemaakt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juristu over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Juristu in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Juristu een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Juristu

Heeft op 19 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoffmans,

Wij vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.
Dit betreuren wij.
Wij hebben proberen te zoeken via de gegevens die u bij deze klacht heeft opgegeven. Hierbij kunnen wij geen mails of dossiers vinden. Het kan zijn dat u nu andere gegevens heeft opgegeven. Om uw klacht snel op te lossen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klanten service via info@juristu.nl

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Juristu

Alle klachten die gemeld zijn door J. Hoffmans