Klacht: communicatie

op 24 maart 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

16-3 iphone7 aangemeld voor schade. Afspraak gemaakt om toestel op te laten halen op 18-3. In de mail stond dat het toestel tussen 14:45 en 18:00 opgehaald zou worden. Om 1800 nog steeds niks vernomen van de koerier en belde de klantenservice. Hier werd verteld dat de koerier vertraging had en rond 1830 bij mij zou zijn. Hierna was de klantenservice gesloten en rond 2100 uur geen koerier, wel een mail voor het maken van een nieuwe afspraak.
Nieuwe afspraak gepland voor 20-3. Werkdag opgegeven omdat ik mijn telefoon ECHT nodig heb voor werk. ’s morgens gelijk de klantenservice gebeld en mijn klacht van 18-3 uitgelegd, ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden met wat er mis was gegaan.
Tot op de dag van vandaag niks gehoord van de klantenservice.
Wel is mijn telefoon 20-3 opgehaald en heb 21-3 zelf maar even gebeld voor de status.
Nu wel een afspraak kunnen maken voor levering van nieuwe telefoon. Maar voel me niet serieus genomen door de mensen van de klantenservice. Heb overal zelf achteraan moeten gaan.

Ik heb een verzekering afgesloten bij T-mobile en zit nu aan dit stugge bedrijf vast waardoor ik mijn werk maar half kan doen.
Een compensatie van het laten wachten en kastje naar de muur sturen zou fijn zijn.
Ook gemaakte telefoonkosten (0,45 cent p/m) 20 minuten zou ik graag terug vangen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

8 maanden geleden - Geacte heer Van Ee, Bedankt voor uw bericht. Na controle blijkt de koerier bij u langs te zijn geweest maar helaas buiten het geplande tijdsvenster (18.58u) vanwege vertraging. Onze oprechte excuses hiervoor! Hij heeft u niet meer aangetroffen en om die reden diende er een nieuwe afspraak gemaakt te worden. Graag verneem ik van u rond welke tijd u gebeld heeft en de naam van de persoon die u te woord gestaan heeft, op basis van de door u verstuurde gegevens kan ik namelijk geen notitie terugvinden dat u zou worden terug gebeld. Helaas kan ik uw verzoek tot compensatie van het ongemak en de gemaakte telefoonkosten niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynasure

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:32 geantwoord

Beste heer Van Ee,

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen van u. Om die reden kunnen wij uw klacht niet verder afhandelen en zullen wij uw klacht sluiten. Mocht u toch nog vragen of onduidelijkheden hebben dan adviseren wij u dit naar vraag.ace@dynasure.eu te sturen. U zult daar verder worden geholpen.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door gvee