Klacht: Communicatie

op 29 november 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedendag,

Wij hebben 27-11-2016 een Delonghi espresso machine bij BCC Alkmaar gekocht alleen was dit product niet meer voorradig in de winkel. Na zoeken in het systeem van BCC bij andere vestigingen waren er nog 2 voorradig bij BCC in Heerlen. Deze winkel was op dat moment niet open want het was zondag. Niets aan de hand want de medewerker zou maandag de vestiging in Heerlen bellen en vragen of ze de espresso machine op konden sturen.
Hier zouden wij telefonisch op maandag of dinsdag van op de hoogte gehouden worden want als de vestiging in Heerlen de machine niet op kon sturen dan zouden we een tijdje moeten wachten op een andere.

Het is nu dinsdag middag en we hebben zelf maar proberen te bellen met de BCC in Alkmaar maar dat gaat helaas niet want je kunt alleen een 0900-nummer bellen en dan krijg je iemand aan de telefoon die van niets weet (verassend). Buiten het feit dat we niets horen van de BCC kost het ons ook nog de telefoonkosten van het 0900-nummer en de benzine kosten die we weer moeten maken om weer naar de winkel in Alkmaar te rijden.

Als ze gewoon contact met ons opgenomen hadden en ons verteld hadden hoe het nu zit.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 december 2016 om 09:26 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Schaftenaar,

Ik heb net uw voice mail ingesproken. Ik zie in ons systeem dat de espressomachine inmiddels geleverd is. Jammer dat de communicatie hierover niet naar wens is gelopen.

Ik stuur u een giftcard voor het ongemak.

Marlies
Medewerker Customer Care

---- ----- --- --- --- --- --- -- -- --- --- - -

Alle klachten die gemeld zijn door dianthaschaftenaar