Klacht: communicatie

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vrijdag via Track & Trace gezien dat er om 10 uur een pakketje is afgeleverd. Om 13uur ben ik het gaan ophalen. Daar bleek echter dat ik een code nodig had. Fijn dat dit van te voren kenbaar was gemaakt. Ik heb meteen DHL gebeld en na 15 minuten opgehangen met de mededeling dat ik maar even moest mailen om een code op te vragen. Om 14.30 nog niets gehoord, terwijl aan de telefoon gezegd werd dat dit in een paar minuten geregeld moest zijn. Wederom een mail gestuurd en maar weer gebeld. weer een minuut of 9 in de wacht en vervolgens kreeg ik te horen dat dat een andere afdeling was en dat zij 24 uur de tijd hadden om te reageren. Fijn. Vlak daarna kreeg ik opeens een code. En nu na 72 uur nog geen reactie gekregen op mijn mails. Vanmorgen kreeg ik wél weer een mail met een code??? is er nu weer iets afgeleverd?

Gewenste Oplossing:

wanneer ik een fatsoenlijke reactie krijg. waarom kun je nergens terecht in zo'n geval als bovenstaande?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Karo1967